aktorzy w reklamach

Aktorzy w reklamach – szansa zarobku czy wpływ na wizerunek?

Coraz częściej aktorzy i celebryci rodzimej sceny uśmiechają się do nas ze szklanych ekranów. Nie chodzi tu wcale o nowy film czy kolejne odcinki ulubionego serialu tylko o reklamy, w których właśnie artyści coraz częściej biorą udział.

Aktorzy w reklamach to przede wszystkim większa szansa powodzenia przekazu i osiągnięcie założonej skuteczności. Czy nie chętniej kupisz szampon, który używa także Twoja ulubiona aktorka? A może bez zastanowienia nabędziesz ubezpieczenie, w którego korzysta jeden ze zdolnych aktorów młodego pokolenia? Prawda jest taka, że znane twarze wzbudzają zaufanie i dają pewność konsumentowi, że oferowany produkt jest rzeczywiście dobrej jakości.

Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę, że filmy reklamowe z udziałem gwiazd to tak naprawdę doskonały chwyt marketingowy i szansa na ogromny zarobek dla artystów. Te dużego formatu otrzymują krocie za 30 sekundowy spot i reklamowanie twarzą określonego produktu. Dla nich to też szansa na poprawę czy utrwalenie pozytywnego wizerunku. Przekaz reklamowy ma pozytywny charakter i spotka się z aprobatą widzów istnieje duża szansa, że zadziała tu efekt aureoli.

Zdaniem speców od produkcji reklam angażowanie w spotach gwiazd ma również szereg innych zalet technicznych. Przede wszystkim kręcenie filmu reklamowego trwa krócej bowiem aktorzy bezbłędnie potrafią zagrać wytyczoną dla nich rolę. Dzięki temu cały proces jest mniej męczący a finalnie informacje w reklamie są przedstawiane w sposób bardziej naturalny aniżeli wtedy, gdyby miał je przekazywać amator.

 

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *