Jaki przekaz niesie film korporacyjny?

film korporacyjny

Film korporacyjny to rozwinięta forma filmu prezentacyjnego. To zarówno wizytówka firmy jak i szerszy przekaz z ujęciem aspektów jej działalności i osiągnięć. Ujmuje się w nim główne walory firmy.

Film tego rodzaju to połączenie filmu prezentacyjnego oraz krótkiej formy reklamy. Narzędzie tego rodzaju wykorzystuje się zarówno w celu tworzenia i wzmacniania wizerunku firmy biorąc pod uwagę potencjalnych klientów i kontrahentów biznesowych, ale jest też narzędziem motywacyjnym w wewnętrznych strukturach firmy.

Jak potwierdzają eksperci z wmediawzieci.pl, którzy produkują tego rodzaju klipy, filmy korporacyjne mogą służyć jako promocja na targach branżowych czy konferencjach i kongresach biznesowych, ale też bardzo często wyświetlany jest na stronie głównej czy w samej siedzibie firmy. Ukazuje on bowiem nie tylko główne walory oferowanych produktów i usług, jakie proponuje firma, ale również strategię zarządzania personelem i zawodowe „życie” pracowników.

Warto również dodać, że dzisiaj każda nowoczesna firma stawiająca na nowe technologie i nowe formy promocji powinna zainwestować w tego rodzaju formę reklamy i wzmacniania pożądanego wizerunku. To właśnie w tej wizytówce zawarte są jej główne cele i obraz jej działalności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *