Ulotki jako forma reklamy
Okazuje się, że firmy nie muszą wydawać kroci na reklamę, by wpłynąć na zainteresowanie potencjalnych klientów, a tym samym osiągać większe zyski? Do wyboru mają nie tylko przekazy w mass mediach, ale również formy, które wymagają mniejszych nakładów finansowych, ale nadal o podobnym zasięgu. Jedną z możliwości jest dystrybucja ulotek promocyjnych.
Rzeczywiście ulotki są przekazem o wymiarze lokalnym, ale nie można powiedzieć, że są mniej skuteczne. Wiele zależy od zasięgów, jakie chce osiągnąć firma, jeśli działa na konkretnym terytorium, niekoniecznie na terenie całej Polski czy arenie międzynarodowej.
Stojak na ulotki przyda się przed wejściem do sklepu czy obiektu usługowego, świetnie sprawdzi się przy kasie albo w głównym korytarzu. Standardowo stosuje się go podczas targów branżowych czy konferencji. Dzięki temu tego typu materiały promocyjne w formie drukowanej są łatwo dostrzegalne i skuteczne.
Warto podkreślić, że ulotki są jednym z najtańszych sposobów na reklamę. Ich wydruk to wydatek rzędu kilkuset złotych. Do tego można rozpocząć współpracę z osobami, które będą je dystrybuować albo z hostessami. Można również wykorzystać stojak na ulotki, który jest jeszcze tańszym rozwiązaniem.
Aby ulotka spełniała swoje cele, musi być odpowiednio stworzona. Ten rodzaj reklamy ma zadanie, by informować. Na druku na znaleźć się więc czytelna czcionka i najważniejsze informacje o ofercie firmy czy specjalnej promocji. Warto, by znalazły się na niej hasła reklamowe, logotyp firmy, części, które są z nią kojarzone i stanowią łatwy do zapamiętania element.
Pamiętajmy, że ulotka może stanowić jedyną formę reklamy bądź być dopełnieniem całej strategii. Wszystko zależy od indywidualnych założeń i celów, jakie ustaliła firma w kwestii działań promocyjnych. Z całą pewnością jednak druk jest nadal popularny i cieszy się dużym zainteresowaniem. Ulotka nie jest formą nachalną, ale za to estetyczną i przede wszystkim ma na celu informowanie.