dziecko w reklamie

Dzieci w reklamie

Dzieci zawsze wzbudzają w nas pozytywne emocje. Miły szkrab uśmiechający się do nas ze szklanego ekranu skutecznie zachęca do zakupu określonego produktu. Z przyjemnością patrzymy na roześmiane maluchy, które w czasie zabawy piją akurat ten sam rodzaj soku czy bawiące się określoną lalką dziewczynki.

Wizerunek dzieci jest bez wątpienia pozytywny, dlatego tak często wybiera się właśnie małych aktorów do prezentowania danej marki bowiem dzięki efektowi aureoli, pozytywny przerzucane są bezpośrednio na producenta reklamowanego przez pociechy produktu.

Oczywiście nie ma nic złego w tym, że spoty reklamowe kręcone są przy uczestnictwie dzieci. Ważne jednak, by to one same mogły decydować o tym, czy chcą wystąpić w reklamie. Niektóre są wręcz stworzone do tego rodzaju zajęć i traktują sesję zdjęciową czy liczne ujęcia scen jako wyśmienitą zabawę, inne będą się krępować i czuć nieswoją przez kamerą.

Jak przyznają eksperci z wmediawzieci.pl, dzieci w reklamie są mile widziane i odbierane, ale tylko wtedy, gdy ich zadaniem jest promowanie dostosowanego dla nich produktu. Co więcej, reklama z udziałem najmłodszych ma mieć raczej pozytywny wydźwięk. Właśnie dlatego spoty reklamowe tworzone są zawsze w towarzystwie przyjaznej muzyki oraz kolorystyki a na twarzach najmłodszych widać szczere uśmiechy; bardzo dobrze odbierane są również spoty o charakterze humorystycznym, które jednak nie naruszają godności ani dobrego imienia samych aktorów jak i odbiorców reklamy.

 

 

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *