Reklama na tablicy rejestracyjnej – kto z niej korzysta?

reklama tablica rejestracyjna

Według speców od reklamy, ta która umieszczana jest na samochodach zalicza się do najbardziej skutecznych form. Dzieje się tak dlatego, że reklama tego rodzaju jest przede wszystkim mobilna i trafia do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów. Po drugie jest tania a po trzecie subtelna. Dzisiaj jesteśmy negatywnie nastawieni do każdego typu reklamy, której przekaz jest nachalny, wręcz utrudniający nam życie. Irytujące są reklamy wielkoformatowe na billboardach, drażnią nas też krzykliwe plakaty. Co innego małe, skromne przekazy informacyjne, które nie tylko są lepiej odbierane, ale i łatwiej zapamiętywane przez odbiorców.

Jedną z takich form jest reklama na tablicy rejestracyjnej. Swoją powierzchnią jest rzeczywiście niewielka bowiem stanowi minimalny pasek z nadrukiem pod numerami rejestracyjnymi. Przekaz w postaci logotypu, hasła reklamowego marki czy danych teleadresowych firmy jest doskonale zauważalny przez innych uczestników ruchu drogowego – nie ma możliwości, by inny kierowcy nie zerkali na auta jadące z przodu.

Kto więc korzysta najczęściej z formy reklamy, jaką stanowią ramki tablicy rejestracyjnej? To przede wszystkim dealerzy samochodów, serwisy samochodowe czy stacje kontroli pojazdów, komisy, hurtownie z częściami czy akcesoriami samochodowymi, warsztaty, wypożyczalnie aut czy sieci posiadające obszerne floty pojazdów. Jak przyznają producenci tego rodzaju formy reklamy z firmy Inwen, reklamą tego rodzaju jest zainteresowana przede wszystkim branża motoryzacyjna chociaż coraz większą popularnością cieszą się również wśród firm branży deweloperskiej czy agencji reklamowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *